Livrare gratuita pentru comenzile de peste 250 lei (care nu contin legume)

Informatii despre livare

1. Incheierea contractului de vanzare

Pentru produsele comercializate de catre Nasul Rosu S.R.L., contractul de vanzare se va considera incheiat intre Client/Cumparator si Nasul Rosu S.R.L.

Validarea comenzii prin email nu garanteaza si livrarea tuturor produselor din comanda plasata. In cazul in care anumite produse din comanda devin indisponibile intre momentul inregistrarii comenzii si momentul transmiterii e-mailului de confirmare care reprezinta acceptarea comenzii, Nasul Rosu va notifica Clientul in acest sens, solicitand validarea comenzii fara produsele devenite indisponibile, fie prin transmiterea unui e-mail de confirmare a listei de produse, fie telefonic prin Serviciul de Relatii cu Clientii. In cazul neobtinerii de catre Nasul Rosu S.R.L. in timp util pentru procesarea comenzii a confirmarii listei de produse fara produsele devenite indisponibile, contractul de vanzare cu privire la produsele ramase in comanda si disponibile nu va fi considerat ca fiind valabil incheiat, Nasul Rosu S.R.L. neavand obligatia de a onora comanda.

In cazul in care un produs comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre Nasul Rosu S.R.L. din motive independente de vointa acestuia, Nasul Rosu S.R.L. va informa Clientul in acest sens si ii va propune inlocuirea acestuia cu un produs similar al carui pret este apropiat de cel al produsului comandat, dar indisponibil.

Daca acest lucru nu este posibil din partea Nasul Rosu S.R.L. sau Clientul nu doreste inlocuirea produsului, Nasul Rosu va returna contravaloarea produsului sub forma de voucher in contul Clientului de pe site, in termen de maxim 14 zile de la data la care Clientul a luat la cunostinta acest fapt.

Clientul poate refuza primirea voucherului si poate solicita restituirea sumei respective in contul sau bancar. Acesta operatiune se va realiza de catre Nasul Rosu S.R.L. prin ordin de plata din contul sau bancar in contul bancar al Clientului, cat mai repede posibil, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care primeste din partea clientului datele bancare necesare pentru transfer (nume si prenume, contul bancar in format IBAN si banca emitenta) in format editabil, nu sub forma de poza, pentru a evita erorile care pot aparea la transcrierea contului in format IBAN, conducand la intarzieri in efectuarea platii pentru suma necuvenita.

Nu exista o limita inferioara sau superioara de valoare a comenzilor ce pot fi plasate prin intermediul web site-ului, https://www.nasulrosu.ro/. Totusi, se va tine cont de faptul ca Nasul Rosu S.R.L. comercializeaza produse de natura alimentara sau nealimentara cu amanuntul, prin urmare Nasul Rosu S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza comenzi la care anumite produse sau toate sunt solicitate in cantitati nejustificat de mari pentru consumul casnic.

Costul de livrare va fi suportat in totalitate de Client si se va regasi evidentiat in factura proforma, apoi in factura fiscala, iar suma totala de plata va contine costul produselor si costul de livrare la care TVA-ul este de 19%. Acesta se calculeaza in functie de greutatea produselor comandate, dupa cum urmeaza:
• 15 RON* pentru primul kg
• 1.1 RON* pentru fiecare kg suplimentar pana la 50 kg/comanda
• 3 RON* pentru fiecare kg suplimentar ce depaseste 50 kg/comanda
• 1 RON/km* in cazul expeditiilor efectuate in alte orase decat cele cuprinse in lista oraselor in care Fan Curier are sucursala. *pret cu TVA inclus

Serviciul de expedieri este disponibil in toata Romania, iar numarul localitatilor deservite fara a plati taxa de kilometrii extra creste in fiecare an, in acest moment ajungand la 3.977 (la 20.04.2020). Lista se poate consulta aici: https://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2017/08/locatiiFAN.pdf.

Pe website-ul https://www.nasulrosu.ro/, costul livrarii este calculat de platforma curierului cu care acesta este integrat printr-un API. Nasul Rosu S.R.L. nu aplica o taxa suplimentara sau o marja comerciala la taxa de livrare agreata si componentele ei (taxa de greutate extra si de kilometrii suplimentari) in contractul de servicii de curierat, taxa achitata curierului de catre NASUL ROSU S.R.L. fiind insasi suma platita cu acest titlu de Client.

Fiind un serviciu oferit Clientului direct de curier si nu de catre NASUL ROSU S.R.L., societatea noastra nu este raspunzatoare de prejudiciile cauzate de curier Clientului in eventualitatea nelivrarii la termen a comenzii sau in eventualitatea livrarii unor produse neconforme din punct de vedere calitativ datorata pastrarii in conditii precare a produselor alimentare.

Modificarea tarifelor de livrare poate surveni in urma cresterii sau scaderii tarifelor oferite de Curier catre Nasul Rosu S.R.L. si poate fi operata oricand pe site, fara o notificare in prealabil, insa o comanda deja plasata va fi livrata cu taxa valabila la momentul la care aceasta a fost finalizata, indiferent daca a fost achitata sau nu inaintea modificarii tarifelor.

2. Plata produselor

Plata comenzilor realizate se poate efectua in urmatoarele modalitati:
• Plata online prin card bancar
• Plata prin ordin de plata

Plata online care a fost finalizata prin introducerea datelor unui card bancar valid si confirmata printr-un PIN corect va fi imediat vizibila in platfoma procesatorului de plati, va aparea ca plata finalizata si va fi eligibila pentru livrare in prima zi disponibila. Clientul care a finalizat cu succes plata online pe site nu va trebui sa intreprinda alte actiuni pentru a confirma efectuarea platii.

Daca, din diverse motive care tin de functionalitatea website-lui https://www.nasulrosu.ro/, conexiunea la internet sau expirarea sesiunii la Client, acesta din urma va primi pe e-mail imediat ce este posibil, dar nu mai tarziu de 24 de ore, factura proforma care contine un link de plata unde Clientul poate efectua plata cu cardul online ce nu a fost posibila la finalizarea comenzii. Alternativ, Clientul poate primi un link de plata pe e-mail, Nasul Rosu S.R.L. decizand care dintre alternative este mai rapida si mai usor de utilizat de catre Client.

In ambele cazuri in care Clientul plateste cu cardul (fie la finalizarea comenzii, fie ulterior, folosind un link de plata), procesarea este facuta de operatorul de plati. Toate tranzactiile bancare de pe website vor fi efectuate intr-o maniera securizata, procesatorul de plati fiind garantul acestei securitati din punctul de vedere al efectuarii platilor online si se obliga sa protejeze toate datele si informatiile personale ce au legatura cu modalitatile de plata online.

In cazul in care Clientul plateste cu Ordin de plata, plata se finalizeaza in momentul in care suma inscrisa pe factura proforma intra in contul bancar Nasul Rosu S.R.L. si comanda va fi expediata in prima zi disponibila de livrare.

Perioada de decontare este variabila si depinde de ora la care a fost efectuata plata si daca este un transfer intra- sau interbancar, de aceea plata online cu cardul este de preferat datorita rapiditatii cu care se proceseaza, in special pentru comenzile finalizate dupa ora 11 AM in ziua anterioara predarii comenzii la Curier.

Clientul garanteaza Nasul Rosu S.R.L. ca utilizarea mijlocului de plata ales nu incalca nicio lege aplicabila. Nasul Rosu S.R.L. isi rezerva dreptul de a suspenda/anula orice comanda/livrare asupra careia exista suspiciuni cu privire la vreo actiune ilegala sau frauduloasa privind modalitatea de plata.

Nasul Rosu S.R.L. isi rezerva dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrarile in cazul refuzului efectuarii platii de catre institutiile financiar-bancare (in cazul in care Clientul a ales sa efectueze plata produselor online sau prin ordin de plata), fara nicio despagubire sau notificare fata de Client.

Toate informatiile introduse in vederea efectuarii unei plati online (numarul cadrului, parola, data validitatii cardului) nu vor fi stocate pe serverele Nasul Rosu S.R.L., ci vor fi procesate exclusiv de catre unitatile bancare emitente ale cardurilor.

Factura proforma va fi eliberata pentru fiecare comanda in parte in mod automat pe site, imediat ce plata a fost finalizata cu succes. Factura fiscala aferenta unei comenzi online va fi emisa manual in format electronic, va fi trimisa de catre Nasul Rosu S.R.L. pe email-ul Clientului si va putea fi descarcata si tiparita dupa cel mult 7 zile de la inregistrarea platii. Se va emite factura doar pentru comenzile achitate prin orice metoda de plata acceptata de Nasul Rosu S.R.L. Facturile proforme neachitate in termen de 7 zile vor fi anulate, fiind urmate si de anularea comenzii.

Daca se doreste emiterea unei facturi pe persoana juridica, Clientul va completa datele necesare in campurile special create pe website, iar Nasul Rosu S.R.L. va trimite factura fiscala cu aceste date pe e-mail. Clientul este raspunzator de corectitudinea datelor atat pentru persoana fizica, cat si pentru cea juridica, iar modificari pe factura deja emisa se pot face doar in cursul lunii in care acesta a fost emisa.

3. Livrarea produselor

Livrarea produselor vandute de Nasul Rosu S.R.L. se face la adresa indicata de catre Client in procesul efectuarii comenzii, in ziua selectata dintre cele disponibile oferite de Nasul Rosu S.R.L. la finalizarea comenzii. Livrarea comenzilor la adresa indicata de catre Client este asigurata de catre partenerii contractuali - prestatori de servicii de curierat - denumiti „Curier” sau „Curieri”.

Clientul are obligatia de a verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la numarul de telefon si adresa de livrare anterior validarii comenzii (numarul de telefon mobil corect si complet in format 07XXXXXXXX, strada, numarul strazii, blocul/cladirea, numarul, etajul, codul interfonului, codul postal). In cazul aparitiei unor erori la introducerea acestor informatii, Nasul Rosu S.R.L. nu va fi responsabil pentru imposibilitatea livrarii comenzii, livrarea cu intarziere a comenzii sau pentru orice alte consecinte.

Localitatile unde este asigurata livrarea produselor fara cost suplimentar sunt indicate mai jos: https://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2017/08/locatiiFAN.pdf. Pentru localitatile care nu apar in lista, Clientul poate verifica costul livrarii care va contine si km suplimentari pe site-ul Curierului: https://www.fancourier.ro/acoperire/ Serviciul de livrare door-to-door este indisponibil in anumite zone din tara, din cauza accesului dificil sau restrictionat. In aceste localitati, livrarile pot fi plasate si preluate de la cele mai apropiate agentii FAN Courier. Lista cu aceste localitati poate fi accesata aici: https://www.fancourier.ro/wp-content/uploads/2020/02/Fisier-localitati-greu-accesibile-2016.pdf.

La solicitarea Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca este necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de comanda atribuit de catre sistemul de vanzare si codul primit prin SMS de catre Client de la Curier pe numarul de telefon indicat in comanda finalizata.

Clientul se obliga sa fie prezent la receptionarea comenzii la adresa indicata in comanda. In caz contrar, Clientul va suporta costul de transport aferent unei posibile noi livrari. In cazul in care Clientul nu este disponibil sa receptioneze personal comanda, acesta va desemna o alta persoana in locul sau.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi livrata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier a numarului comenzii si a codului primit prin SMS de catre Client de la Curier pe numarul de telefon indicat in comanda finalizata.

Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus. In cazul livrarii la o locatie aleasa de catre Client, in situatia in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta comanda.

In cazul livrarii produselor vandute de Nasul Rosu S.R.L., Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa pe data selectata in momentul validarii comenzii pe website.

Daca comanda nu a putut fi livrata de Curier la data selectata de client in cadrul unei comenzi finalizate pe website din motive care tin de Client (adresa gresita, numar de telefon incorect sau incomplet, destinatar negasit la adresa, imposibilitatea Curierului de a ajunge la adresa si Clientul neraspunzand la telefon, etc.), Nasul Rosu S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza orice reclamatie legata de calitatea produselor receptionate la o data ulterioara celei la care s-a incercat prima livrare de catre Curier.

Daca comanda nu a putut fi livrata de Curier la data selectata de client in cadrul unei comenzi finalizate pe website din motive care tin de Curier (zile libere legale, zile ce preced sarbatorile religioase importante din an, cresterea brusca si imprevizibila a numarului de colete ce trebuie livrate, starea de urgenta, forta majora, etc.), Nasul Rosu S.R.L. va asista Clientul in trimiterea unei reclamatii scrise la Curier in care se solicita despagubirea totala sau partiala a bunurilor deteriorate din cauza stocarii de termen mai lung de 24 de ore in depozitul Curierului.

Clientul sau persoana desemnata se obliga sa verifice la livrare starea produselor si sa semnaleze orice problema in termen de 12 ore de la data receptionarii produselor, prin completarea formularului de refuz la livrare existent pe site-ul https://www.nasulrosu.ro/ si transmis la adresa de e-mail contact@nasulrosu.ro, alaturi de fotografii cu produsul/produsele primit/e. Ora receptionarii produselor este ora inregistrata de Curier in procesul verbal de livrare, iar ora la care Clientul a facut solicitarea este ora la care email-ul a fost trimis de catre Client la adresa contact@nasulrosu.ro.

Nasul Rosu S.R.L. se angajeaza sa raspunda tuturor cererilor si reclamatiilor in termen de cel mult 7 zile lucratoare de la primirea acestora. In caz de intarziere a livrarii produselor comandate, Nasul Rosu S.R.L. sfatuieste Clientul sa anunte aceasta intarziere contactand Serviciul Relatii cu Clientii al Curierului pentru a putea gasi solutia optima in vederea livrarii produselor. Numarul/numerele de telefon ale Serviciului de Relatii cu Clientii al Curierului vor fi trimise prin e-mail o data cu numarul de AWB corespondent comenzii.

Daca Clientului i s-a livrat alt produs decat cel comandat, daca Clientului i s-a livrat un produs pe care Clientul nu l-a comandat sau daca exista nereguli de ordin calitativ sau cantitativ a comenzii receptionate, Clientul este rugat sa semnaleze cat mai curand acest lucru, dar nu mai tarziu de 12 ore de la livrarea comenzii, prin completarea si trimiterea formularului de refuz la livrare existent pe web site-ul https://www.nasulrosu.ro/ la adresa de e-mail contact@nasulrosu.ro si trebuie insotita de poze ale produsului primit.

Ora receptionarii produselor este ora inregistrata de Curier in procesul verbal de livrare, iar ora la care Clientul a facut solicitarea este ora la care email-ul a fost trimis de catre Client la adresa de e-mail contact@nasulrosu.ro.

Orice reclamatie facuta dupa 12 de ore de la data si ora receptionarii produselor nu va fi luata in considerare.

Contravaloarea produsului lipsa sau a produsului neconform va fi compensata printr-un voucher emis in termen de 14 zile sau suma va fi restituita in contul bancar indicat de Client in termen de 14 zile de la data la care Clientul a completat si trimis formularul de refuz la livrare.

Pentru intarzieri in confirmarea comenzii mai mari de trei (3) zile lucratoare, exceptand cazurile de forta majora, astfel cum sunt definite in Termene si Conditii sau imposibilitatea functionarii website-ului care nu a permis vizualizarea comenzii, Clientul este indreptatit sa ceara anularea comenzii printr-un e-mail transmis la adresa de e-mail contact@nasulrosu.ro.